Sin21 mhe7 otribebe kullanıyorum doğduğundan beri küçük tüpler zaten bir sağ bir sol sıkıyorum sonra çekiyorum
minnikavokadom mhe7 bruno baby kullanıyorum ama marka çok fark eder mi bilmem sonuçta tuzlu su🤗 doktor bize her emzirmeden önce 2 şer damla damlat demişti öyle yapıyorum iyi geliyor
minnikavokadom mhe7 evet o dediğin markayı da kullandık hepsi aynı işlevi görüyor. Hırıltısı nefes alırken mi var verirken mi ona dikkat et doktor bize alırkense burun ve Boğazdandır demişti
2balbiranne Aynen marka önemli değil bizimde fizyonaz iyi geliyor her tıkanacak gibi olsa sıkıyorum 3.4 fıs .akıtıyor ne var ne yoksa
mhe7 2balbiranne bebeğimin hırıltısı var burnundan mi boğaz ciğerden mi bilmiyorum bu damla işe yarar umarım
2balbiranne mhe7 önce bir doktora görünün bence çünkü kötü bir salgın var ortalıkta burun akıntısı hırıltı öksürük belirtileri falan ben kızımı şuan hastanede yatırmak zorunda kaldım 😐