suhedaaaaa ruveyda_34 Teşekkür ederim. Sizinde umarım gönlünüzce olur. Hayırlı yaşları olsun, iyi ki doğmuş ❣️
ayhat ruveyda_34 çok kalabalık bi aileyiz evimizde küçük o uğzden bi kafe tuttuk dün doğum günüydü . biz pazar günü kutladık çok sevdi sevildi güzel oldu 😂
ayhat ruveyda_34 hatta şöyle kafede pasta ve meşrubat dahildi sadece. ailemizden herkes ikramlık yapıp getirdi sağolsunlar. bizde bu süslemeyi yaptık. kafenin arka tagı vardı ama süslemiyorlardı.
Ahsensmom_ tahin eşimin ailesiyle görüşmüyorum sorun olacak diye istemiyordum zaten bide eşim rahatsız yapmayız artık
glsm1kutlu tahin yalnız değilmişim maalesef bizimki de karışık hem çok şey yapıp hem hiç bir şey yapmak istemiyorum
tahin glsm1kutlu sırf bundan dolayı istemiyorum sorun benim anne babam arasında eşimde diyor neden çocuğum mahrum kalsın ama ben arada kalacağım