28 yaşındayım göz kapağı ameliyatı olmak istiyorum ama çevrem hep daha sonra Bidaha tekrarlar bu yaşta olma diyorlar ama ben yaşlanınca yaptıracaksam ne anlamı var şuan kendimi daha güzel görmek istiyorum. Daha sonraları göz kapaklarında bu et görünümü tekrarlıyor mu bilen var mı