Kızım 2 yaş 2 aylık öğlen uykularında salladıktan sonra beşiğe koydugum gibi uyanıyor uyumuyor sonra erken kaldırmama rağmen aynısını yaptı akşam uykularında bazen uyanıyor gece bazen uyanmıyor oyun grubuna götürüyorum uykusuz olduğu için sorun çıkarıyor bir bilgisi olan var mı ?