Aynı şeyleri hissettiğim arkadaşlarla dertleşmek istiyorum. Çalışmayı, spora gitmeyi, gece gezmeyi, yatmayı çokk özledim ben. Sürekli aynı döngü çokk yıprattı, ağlamak haykırmak istiyorum bazen. Bebeğimin doğduğundan beri uyku problemi var. Tam uyudu diyorum dinleneceğim birden uyanıveriyor. Evden çıkamıyorum, çıkasım da gelmiyor artık. Yardım istemiyorum çünkü annemi çağırsam annem beni on kat daha çok yoruyor (imkan içinde desteksizlik yani). Deli gibi spor yaptığım enerjik olduğum zamanları çok özlüyorum. Özgür olmayı çokk özlüyorum. Tahminen ne zaman tekrar kendim gibi hissedeceğim?
Not: Yaş 26, bu sene yapmasaydım asla çocuk yapmazdım muhtemelen 😂 rahatlığı çok seviyordum