Kızlar eşim asgariye çalışıyor. Evimiz kira değil çok şükür ama ikinci çocuğum doğmak üzere ay sonu gelmiyor resmen evlendiğim günden beri geçinememekten bunaldım. Üni Okudum ama çocuklardan dolayı çalışamıyorum. Bende bişiyler yapmak istiyorum öyle el işi işleyemem bilmiyorum öyle şeyleri vE evden ancak bişiler yapabilirim. Siz ek gelir sağlıyor musunuz yada nasıl sağlıyorsunuz ?