kubyackck 4 aylık bebegım var emziriyorum ama sacımı boyatmak istiyorum boyatılmaz diyorlar dogru mu boyatan var mı
usenmedimyaptimbirvelet kubyackck 40ım çıktığı an koşa koşa kuaföre gittim. Daha erken giderdim de bebek gazlıydı rahat vermezdi 😛
kubyackck ilay-mom neden ki ya hamilelikte boyatamadım dogunca boyatırım diye degişiklik isteniyor zaten cocuk ev derken kendımıze bakamıyoruz zaten 😂😂
ilay-mom kubyackck maalesef bakamıyoruz boya da yoğun kimyasal olduğu için cilt üzerine zararlı olabilir diye 🥲