acemianne3 kendinizi üzmeyin, ilerisini düşünün rahat edeceğim diye ki gerçekten öyle olacak. İlk 6 ay geçince büyük anlamda rahatlıyorsunuz. Emekleme yürüme derken size bağımlılığı azalacak. Şimdilik stres yapmamaya çalışın inanın siz stresli oldukça o uykusu olsa dahi uyumaz sakin kalıp odada ileri geri yürüyün pışpış yapın. Olmadı telefondan ninni pışpış elektrikli süpürge sesi, beyaz gürültü bu tarz müzikler açabilirsiniz. Benim bebeğim 6 ay hasta etti beni. Gece gündüz sürekli ağlama krizleri o ağladıkça ben sinirlenirdim. İntiharın eşiğine geldiğim bile oldu kaç defa aklımdan geçirdim lohusayken. Sizi çok iyi anlıyorum emin olun. Dediğim gibi müzik açın dediklerimden. Birinden biri iyi gelir. Siz de sakinleşirsiniz o uyuyunca siz de uyuyun. Yorgun ve uykusuzken insanın tahammül seviyesi de düşüyor