Bu acıyı yaşamayan bilmez. Geçmiş olsun öncelikle. Ben bebeğim bir aylık olana kadar çarşafları sıka sıka dişlerimi ısırıp ağlayarak emzirdim. Öncelikle gececek buna emin ol. Bu süreçte bana iyi gelen tek şey gümüş kapakşar oldu. Orijinal gümüş olması önemli. Kapağın içibe biraz sütümden damlatıp kapatırdım. Yaklasık üç ay kullandım ben. Bir ayda acılar gecti.3. Ay da hassasiyet bitti.şu an meme ucu nasırlaşmış hissiz😂