Tubay- çok abur cubur yiyordum. Birde yumurtayı sütü kestim. Bioxsin, madeseccol ve callıerin asitlerini kullanıyorum. Birde ceravenin yüz yıkama jeli. Ama bunları abartmadan aralıklı düzenli kullanıyorum. Güneş kremi ve nemlendirici kullanıyorum. Çok abartınca cilt bariyeri bozuluyor daha kötü oluyor