Kaynanam benden bişeyler almaya iyice alıştı ya bu ne çıldırmak üzereyim görümcem erkek ardaşının annesi tanışmaya gelecekti benim daha yeni yalım daha kullanmadım dediler bunu odaya serelim bizim ki güzel değil eski neyde tamam dedim gelio komşu çay döktü yemin ederim ki biri elini sürmedi temizlemeye kadın geldi sildi ams geçmedi . Şimdide diyorlar evde nişan olacak senin ikş hakkını 4 m haklılarım onu evde serecez nişan da sandeyelerimi de istediler allahım ya Ne diyim ben eşime desem bana kızacak ne olmuş der o kadar düşkün ki onlara canını Verse doymaz onunla tartışmak da istemiyorum ne yapacam ben böyle herşeyi kabul ede ede ezik hissediyorum kendimi sanki gelin gibi değilim uyuyorlar gelin olduğumu onların kızı olsa kabul etmez of nasıl çözecek bu durumu