Tubay- bebeğim 10 ayşık 9 buçuk aylıkken kendim kestim çok da düşkün değilmiş zaten kızım hiç ağlamadı zorlamadı beni ama gece meme için çok fazla kalkıyordu uyumuyordu nerdeyse geceleri de su ve aç olduğunu düşündüysem mama verdim 2-3 gün gece biraz zorlandı uykuya direndi meme vekledi faln ama 3. Günden sonra o da ben de rahatladık şimdi sadece 2 kez uyanıyor geceleri çok şükürrr ama önce gün içinde hiç vermeyerek başladım 😌