Kızlar oglum 19 aylık. Düzeltilmiş 17.5 aylık. Prematüre dogum. Konusmasını cok kafama taktım. Kelimeleri cok yok. Komutları cok güzel alıyor yapıyor. Dişlerini,göbeğini,ayaklarını,ellerini,gözlerini sorunca gösteriyor. Ama kelime cok yok. Tek aktif kullandıgı baba, mu(su) ,ba(balon ve balıga diyor) gol, 1-2-3 diye sayıyor. Canı isterse cok nadir anne diyor. Ve Hayvan sesleri var. Kitapta sorunca gösteriyor. Ama kelime olarak az geliyor ama. Önceden kullandıgı kelimeleri kullanmıyor suan mesela. Aba derdi hakkı derdi şimdi yok