76gjl 2 ay 2 günlüğüz , o gazdan hâlâ çekiyoruz malesef . Neler neler kullandık , kaç tane gaz damlası aldık . Hiçbiri işe yaramadı , sab simplex kullanıyoruz şuanda . Hâlâ ıkınmaya elini yüzünü yolmaya devam ediyor . Geceleri çok ses çıkarıyordu , artık biraz daha sakin oluyor geceleri . Uyanmaya yakın başlıyor , gündüz de aynı şekilde. Kiraz çekirdeği, masaj , hiçbir şey fayda etmedi . Doktoruma sordum , ilk 3 ay normal dedi . Böyle böyle çekeceğiz bacım , yapacak bişey yok. Bağırsakları olgunlaşmaya başlıyor , gaz çıkarmayı , kaka yapmayı öğreniyorlar 🥹 çok zor