Elfidakaraman
Çok yorulup enerji atmıyorsa , açık havaya her gün çıkmıyorsa yatış 20 olan çocuğun kalkış 5.30 olması çok şaşırtıcı degıl çünkü yaşıda büyük 4 yani bi 2 yaş degıl . Ben olsam 20 yi 20.30 21 yapardım her gün çok yorulması imkansız kreşe vs gitmiyorsa