Merhaba 1 yaş aşısından sonra oğlumun sol bacağında aşı yerinde beze gibi sertlik oluştu. Gittiğimiz doktorlara , sağlık ocağına sorduğumda gösterdiğimde zamanla geçeceğini ve sertliğin dağılıcağını söylediler fakat şuan oğlum 2.5 yaşında geçmedi başınıza böyle birşey geldi mi nasıl geçti?