ikicocukluanis stresten olmuyordur. Bizde 2kez aşılama yapıldı, 3.aşılamayla vücudu yormayalım sizde dinlenin 6ay sonra tüp deneyelim dediler. O arada kızım kendiliğinden geldi😊 biz o kadar beklemiyoruzki, iş yerinde kötüyüm elim ayağım çekiliyo diye yarın bi sağlık ocağına gideyim sabahtan diye patrona söyledim şubat ayında. Aile hekimi son adet tarihini sorunca hamile olabilirsin dedi eşimle birbirimize fare tutmuş kedi gibi bakıp kalmıştık😄 sonrası kan tahlili, doktor vs😊 Rabbim isteyenlerin kucağını boş bırkamasın inşallah