Kızlar 9 ay 18 günlük bebeğim var. Doğumdan sonra emziremedim ondan mı bilmem hemen adet oldum 40 çıkınca zaten kanamam lekelenmeler 70 gün sürdü nerdeyse. Sonrasında hep 23 gün temiz kaldım yani 23. gün adet oldum. Önceden 35 40 günü bulurdu döngüm çok uzun ama düzenliydi yine de. İlk kez bu ay 27. gün oldu hala adet olmadım karnım olacak gibi ağrıyor ama kaç gündür deliricem olamadım bir türlü. İlişki de afedersiniz korunuyoruz eşim korunuyor yani ama bebek zaten çok uykusuz o yüzden ayda 2 3 anca bu ay en fazla 3 kez olmuştur. Ama korunuyorduk işte ödüm kopuyor hamileyimdir diye yine. 23 gün bana göre çok erkendi acaba eski düzenime mi dönüyorum yavaş yavaş süresi uzayacak mı çünkü iki adet arası 23tü yani. Hamileliği düşünmek bile istemiyorum şu an böyle olan döngüsü sonradan eski haline dönen var mı 😢