larisa13 Son zamanlarda 12 ye kadar sürüyor uyutma sürecimiz 3 saat önceden giriyoruz yatağa asla uyumak istemiyor öğlen sadece 1 defa uyuyo 1-2 saat sabh en geç 8.30 da uyanıyo uykuyu pek sevmiyor galiba. Napabilirim aynı durumu yaşayan var mı ?
Emlklf bizde 21 aylığız. gündüz çok direniyoruz. dayanabilirse gündüz uykusunu kısa tutun yada kesin. 12 çok geç bence. 9.30-10 arası iyidir. birde fırsatınız varsa yatmadan bi yürüyüşe çıkın enerjisini atsın. zaten çoğunu yapıyorsunuzdur diye düşünüyorum