1 aylık oldu bebeğim burnu tıkalı normal açman gerekiyor dediler ne zaman tıkalı görsem açıyorum öksürmesi filan yada hırıltılı nefesi hok emmeside güzel ama kusuyor bu beni tedirgin etmeye başladı acaba hastamı oldu bunu nasıl anlarım hastanelerde grip salgınk var değilsede götürüp hasta etmek istemiyorum yenidoğanda nasıl anlaşılır hasta olup olmadığı