nazlimom_ anonimm2503 5 aylıkken boyattım doktorum boyatabilirsin demişti ilk sütümü biraz sağdım sonra emzirmiştim
filtrekahvemm anonimm2503 boyattım 2 kere bebek kokuya maruz kalmasın birde saçınızda boya kokusu oluyor ya yıkasanız da az birşey kalıyor bebeği kucağınıza aldığınızda biraz dikkat edin saçınızı ilk günler çok yıkayın kokusu biran önce gitsin onun haricinde çok şükür birşey olmadı
ftmrdcccc Ben bir defa boyadım ama hiç içim rahat değildi bir kaç saat emzirmedim ama çoğunluk bir sorun olmayacağını söylemişti ben de sormuştum