Kızım 23 aylık son bir aydır gece 3 4 5 uyanıyor aslında uyanmıyorda gözler kapalı
kıpır kıpır kıpraşıyor ağlıyor kalkıp bi evin içinde dolanıyor ve mutfağa giriyor açlıktan uyanıyor olabilir mi gece yatmadan ne verebilirim iştahsız bi bebek nerdeyse hiç bişey yemiyor geçen gece muhallebi yaptım uyumadan önce yemedi cicibebe denedim onuda yemedi ne yapayım bilmiyorum çorba vs içmiyor süt içmiyor neden uyanıyor bu şekilde anlamıyorumda