bebitos bizimde vardı 3. Ay sünnet oldugu zaman kestirdik kücükken 5 dk bastırınca kanama duruyor hemen emzirmeye devam ediyorsun hic farketmediniz mi bu zamana kadar kücükken yaptırsaydınız daha iyi olurdu gerci gene cok cok buyumemis belki ondada cok kanamayabilir