Kızlar bilmiyorum uyanık kimse var mı? Kızım el ayak oldu malesef o kadar o kadar kötü ki. Ağzı açıyor yaraları açıyor çok ağlıyor damla fayda etmiyor. Hiç bir şekilde emmiyor daha doğrusu ememiyor canı yanıyor. Benim de göğüslerim sızlıyor artık. Şimdi sorum şu bunu yaşayan var mu emmeyi tamamen mi bırakır yoksa geçici midir ?