19 aylık ikiz kızlarım var. Biri uyuyor diğeri asla geceleri uyumuyor. Oda ısısı yüksek olabilir dediler düşürdüm. 22 23 dereceye sabitledim. Zaten sıcaktan nefret ediyor. Gündüz uyku saati 3 ten sonra olmamalı dendi onu da yaptım. 12.30 13.00 gibi uyuyor en geç 14.30 uyanıyor. Desteksiz uyuyor. Uyanıklık süresi çok fazla derin uykuya geçemez dediler erken yatırdım yine olmadı. Yedikleri rahatsız ediyorsa diye daha hafif yedirdim . Aç kalıyorsa diye öğün ekledim yok yok yok. Yatırdıktan sonra başlıyor dönmeye ordan oraya ordan oraya sonra ağlama krizleri. Yatırmaya çalıştıkça bağırarak ağlamalar. Kalkmakta direnmeler. Kalkınca sabaha kadar oturmalar. Yatırmaya çalışınca yine ağlama krizleri. Bir de 2 aylık bebeğim var. Annem yanımdaydı o da gidiyor. Gündüzleri yardımcım var ama en zoru zaten gece hangisine nasıl yateceğimi şaşırdım. Sütüm kesildi stresten. Yok uyumuyor. Gitmediğim doktor da kalmadı bir şeyi yok. Ama ben artık kafayı yiyeceğim. Var mı bizim gibi olup çözüm bulan?