kzlelma_eslem biranne32 37.3 veya 37.4 ateslı oldugu nu gosterır zaten bu derecede ıse elleyınce anlarsın asırı degıldır ama atesı vardı senın kı cok dusuk
endoplazmikretikulumiste biranne32 36.6 normaldir . Ateşi çıkmadan eller ayaklar soğur sonra ateş çıkar o noktada olabilirsiniz yada cidden serim bir ortamda olabilirsiniz bir bebeğin üşüdüğü gerçek anlamda sırtından belli olur sırtına elinizi koyun soğuk değilse üşümüyordur başka sebep vardır
brfnbt biranne32 biraz üşümüş olabilir belki çok düşük değil kucağınızda biraz ısıtın sarılın imkanınız varsa koltukaltından kontrol edin
biranne32 sessi evet soğuk oluyor ben kalın giydiriyorum ateşi öyle diye bezini değiştiriken farj ediyorum ayakları ıslak nemli oluo
sessi biranne32 ince giydirin kalın giydirince öyle oluyor terleyip soğuması daha kötü bir şey bende bebeğim küçükken ölçmüştüm sizin gibi gece 36.2 çıkmıştı çok korkmuştum sonra sonra farkettim ki kalın giydirip terletiyorum 😊
biranne32 sessi bide öylr deneyeyim evet dediğiniz gibi kalın giydirdikçe buz gibi oluyor sanki vücudu
bobirrik biranne32 Olması gereken aralıkta. 37 üstünü takip edersiniz 38 üstünde ateş düşürücü verisiniz bu kadar
sessi biranne32 evet şimdi bende ateş takibi yapıyorum hasta yükseldi mi diye koşttu terlemiş ölçtüm 36.3 çıktı elleride soğuktu ter soğudukça düşüyor