Merhaba ben 14 ay sagarak besledim meme ve mama reddi vardı hala da bütün sıvı içecekleri su hariç reddediyor. Düzenli sagarsaniz sütünüz bitmez korkmayın ama bu işlem gerçekten çok zor . Süt çok çabuk bozulan bir şey en çok onu korumaya çalışmak nedeniyle geceleri uykusuz kalıyorsunuz. Uykusuzlukta , sütüm var mı , ac kaldı stresi de sütü azaltıyor. Mama reddi yoksa mama da verebilirsiniz.