O kadar bunaldım ki anlatamam şuan bu saatte neden uyumadığımı sorguluyorum bebeğim 16 aylık ve herşeye ağlayan susmayan bi yere gitsek asla rahat edemediğimiz geceleri desen aynı deliksiz uyumuyor mama ya da meme almıyor bıraktık ama asla kesintisiz uyuyamıyoruz ve sabah saat dün 4 den beri ayaktayım genelde 5 5 buçuk gibi uyanıyo daha uyutamıyorum dinlenemiyorum başım çaklıyor dinlenmediğimden geçmiyor da o gün örneğin görümcemin oglunun doğum gününe gittik bi dakka huzurla oturamadım ya bi dakka pasta kesildi biz hemen kalktık bebeğimiz durmuyor diye onu canımdan çok seviyorum onda sıkıntı yok ama kendimi kaybetmişim gibi bi daha asla mutlu huzurlu olamayacakmışım gibi doğduğu andan beri hep üzerine titredim küçük doğdu diye hep çok mükemmelci oldum hep yıprattım kendimi şuan duşa girmem bile bir zulüm eşim bakıyor ben duşa girince ama hemen çıkıp tek bırakmak istemiyorum delilik resmen zaten bebeğim herşeye ağladağı için duş bile zar zor işte bu gün biraz sinirlendim hatta kitap okuyorum hiç dikkatini çekmiyor taklit etmiyor kelime sayısı sadece baba baba baba her gün öğretiyorum kedi köpek inek gibi ama asla ne işaret ediyor ne taklit ediyor bu gün o kadar yorgun ve baş ağrısı içindeydim ki kitap okumaya çalışıyorum gereksiz yere ağlıyor kitabı fırlattım geldim köşeye oturdum hem ona üzüldüm böyle olduğum için hem kendime ne yapıcam artık bilmiyorum en iyisi çok üstüne düşmemek galiba ablamın 5 yaşında kızı var maşallah çok zeki ama ablam bi kere böyle benim gibi ilgilenmemiştir açarda küçüklüğünden beri televizyon otururdular karşısına ama maşallah erken konuştu erken yürüdü şuanda sübyana gidiyor birinci e bakıyorum ben emek veriyorum asla oğlumun dikkatini çekemiyorum herşeye ağlıyor herşeye