omeri ayy seni çok iyi anlıyorum benim kızım da doğduğundan beri öyleydi uykusuzluktan deliye dönmüştüm hatta o kadar iyi hatırlıyorum ki annemlere gittiğim de eve gelir gelmez koltukta uyuya kalmışım akşama kadar ağzı açık bir şekilde, bizimkiler beni görünce şok olmuştu ama cidden bende doğdu doğalı sıfır uykuydu çünkü ne gündüz uyurdu nede gece gün içinde sadece yarım saat uyurdu o ona 1 gün boyunca yeterdi şok olurdum bende doktora götürdüm hatta dedi ki bu kadar uyumazsa gelişmez ama çok şükür şuan 2 yaşına 1 ay kaldı hemen hemen düzeldi yine çok geç yatar ama en azından gece kalmıyor 😇maalesef zamanla düzelicek korkma 😘