1tosbikinannesiyim evlilikte mutlu olmanın şartı hiç pollyannacılik yapamıycam “para” . Sadece evlilikte değil tüm hayatımızda mutluluğun formülü para . Para olmadan mutluluk da olmuyor maalesef. Paradan sonra ikinci şartı ise “sevgi,aşk” sevgim varsa saygı duyarım alttan alırım idare ederim karşı tarafı . Sevgim yoksa yaptığı iyi şeyler dahi sinirimi bozar nasıl saygı duyayım tartışmaya yer ararım .