Oğlum 1 ay sonra 4 yaşında olacak nasipse iyisiyle kötüsüyle onunla birlikte bende büyüdüm büyümeye devam ediyorum ilk annelik ilk tecrübe kazanma herşeyin ilki onda yaşandı tabi her anne gibi benimde vicdan azaplarım olmaya devam ediyor ve onun büyüdügüne hem sevinip hem üzülüp duygulanıyorum çok karma duygularım var bunları yaşamak çok zor geliyor anne olmak ne kadar zorlu bi yolmuş bide ikinci çocuk düşüncesi kafama yerleşmeye başladı tabiki tam olarak hazır değilim ama hemen olumsuz şeylere odaklanıp kendimi kahrediyorum oğlumla yaşadığım olumsuz şeyler hep aklıma geliyor anı yaşayamayan bi insan oldum hep. Biliyorum bunları hisseden bi çok anne vardır nasıl baş ediyorsunuz neler yapıyorsunuz 🥲