Bunu bu başlığı ne zaman görsem yazıyorum. Tamamen batıl. Rabbinin verdiği ömür kaderi mutlak senin kılına tüyüne tırnağına bağlı değil o halde 9 ay kaş bıyık ağdada yaptırmamalısın saçın bunlardan farkı yok. Zamanında eşinin saçını kestirmesini istemeyen bir adamın attığı bir laf nerelere gelmiş. Bir deli kuyuya bir taş atmış 40 akıllı çıkaramamış. Ben alo fetvayı da arayıp sormuştum böyle bir bilgi yok hurafe batıl inanç şamanizim gibi cvplar aldım. Ben ilk 3 ay içindeyken kestirmiştim şükür bir şey yaşamadım. Boya tavsiye etmem onun bilimsel kanıtlanmış olumsuzlukları var ama kesmek ne gibi bir zararı olur ki tam tersi faydası var kısa saçı toplamak daha kolay rahatlatıcı olmuştu yazın bana