Kızlar büyü daralma nefes alamama gibi şeyler de yapar mı durduk yere ağlıyorum hemde hıçkıra hıçkıra, aklımdan binbir türlü şey geçiyor mesela, hastaneye gittik her türlü tetkik yapıldı ama kalpte vesaire birşey çıkmadı panik atak dendi antidepresan kullanıyorum hatta son sefer gittiğimde dozunu da artırdılar ama bana mısın demiyor artık içmediğim ilaç kalmadı hiçbiri fayda etmiyor, büyü varmış öğrendik ve şey dendi kötü varlıklarda musallat olmuş diye, ben kaç aydır hiç iyi değilim ,belirtilerin astıma benziyor bile dendi yani ben anlamıyorum yaa astımsa da hava kullanıyorum ama oda fayda etmiyor şaştım kaldım canım yanıyor ben ne yapıcam artık dayanamıyorum gerçek anlamda dayanamıyorum, büyü yada musallat işleri başından geçen var mı yani bu yaşadıklarım herhangi bir sağlık problemi değil ben nasıl yenicem