Kızlar anlamıyorum bebek mevlüdü için hediyelik almak istiyorum yorumlara bakıyorum herkes farklı konuşuyor. Ben özel tasarım gönderilen hediyelikler gördüm soru olarak sordum bana cevapta hayır yapmıyoruz demişler. Baktım birçok müşteriye yapılmış. Sonra farkettim ki mağaza isimleri farklı ama aynı ürün nasıl oluyor? Mağazalar şansa mı denk geliyor? Bilgisi olan var mı?