Ben çok uzun süre önce azaltmaya başladım. Azalta azalta günde bir kereye düşürmüştüm, sonra da onu da bitirdim. O nedenle göğsümde çok birikmedi süt. İlk bıraktırdığım zamanlarda birikti, sağdım. Şu an da az biraz süt hissediyorum, onla ilgili de çok rahatsız ediyorsa biraz sağın tamamını sağmayın şeklinde yorumlar görmüştüm. Şu an 20 aylığız