sbr45 Merhabalar 41 günlük bebeğim var ve 1 haftadır gaz sancıları var gibi sürekli ıkınıyor.Sma kullanıyoruz kullanan anneler memnun mu yoksa başka mama mi kullanmalıyım?
morinah sbr45 comfort mu kullanıyorsun optipro ise comforta geçmeni öneririm 3 aylık gibi optipro daha iyi olur
amineilaymom sbr45 benim bebeğimde gazlıydı Aptamil vs. Çok yoğun olduğu için en çok gazı onlar yapıyormuş sma comfort kullandık bi dönem iyi geldi ama yine de gazı vardı hipp combiotic en az gaz yapan mama bunu kullandıktan sonra baya rahatladı ama tabi tamamen bitmedi 3 aylığız hala gazlıyız
catperson sbr45 aptamil conformil kullanıyorum, gaz kaynaklı kolik kızım doktor önerisiyle başladık bu mamaya, memnunum.
runevrem sbr45 sma comfort kızımı mahfetti kilo alır dediler diye aldım aşşırı kabız yaptı mafvoldu çocuk sonra ilk kullandığımıza döndük düzeldi 9aydır Aptamil prosyneo kullanıyorum çok memnunum👍
catperson Biberon olarak da awentin kolik aparatlı olanını denemenizi öneririm, bebek çekmeden asla damlamıyor, benim cadaloz bazen sinirleniyor bile😂