Senasome uyku moduna eşimle geçiş yapalı çok oldu ama kızım geçmiyor hep zıplıyor hopluyor. Gün içinde sadece 1 kez abur çubur hakkı var onun dışında çerez meyve pestil, cevizli sucuk çok severek yer bunları. Ekran olabildigince az açmaya çalışıyorum genelde ben yemek yada kahvaltı hazırlarken açık oluyor acmazsam hala kucaktan inmiyor. Yaza bakarak dhaa az dışarı çıkıyoruz enerjisini evde atamıyor bu yüzden sanırım uyumak istemiyor. Seneye anaokuluna vermeyi düşünüyorum inşallah orda düzelir