yagizsmom canım valla ben tam 2 defa üst üste geçirdim 1 ayda anca kendime geldim bende grip oldum ve çocuğuma geçti maalesef yani doktorum da demişti geçmesi çok büyük ihtimal çünkü bebek anne ilişkisi var sen ilgileniyorsun sen kucağına alıp uyutuyorsun ister istemez aynı ortamı soluyorsunuz yani kapar ,inşallah kapmaz gerçi de . biz genzi tıkandı hastanede yattık 2 gün. o yüzden sana tavsiyem direk ilaç gerçi emziriyorsan zor ama ben bunu göze olarak emzirmedim ilaç içtim bir daha geçmesin diye. ilaç kullandım direk c vitamını takviyesi aldım eczaneden o çok işe yaradı özellikle . ve maske kullandım ikinci grip oluşumda geçmedi allahtan