3 aylık bebeğim var. Sütüm ilk zamanlarda gayet iyiydi hatta uyandığımda kıyafetim ıslak oluyordu. Şu an gerçekten azaldı. Ne yapabilirim arttırmak için?? Dut suyu içiyorum günlük 3 lt su içmeye çalışıyorum. Biraz önce sağdım 30cc anca çıktı. Sütüm tamamen kesilecek diye korkuyorum