asel5353 Hamilelik dusunuyorum 3.gebelik ama panik atagim icin hamilelik basindan beri ilaci birakmak istemiyorum suanki ilacim zaten hamilelige uygun fakat ilk 3 ay pek onermiyolar ama kullanan arkadaslar varmidir acaba
asel5353 ifakett aslinda belirti yok ama korkuyorum yinede belirtiler olsada nomrl panik atak bekirtileri olcakmis gibi hissetmek
kvsrkyn asel5353 ben 4 aylıkken kullanmaya başladım doğum yaptım 2 buçuk aylık bebegım hala Da kullanıyorum kullanılan ilaçlar var içiniz rahat olsun zararı olsa doktorlar vermez