Mnkksercem tuayyo ne kadar kanamanız oldu ne zaman geçti. Bugün doktora gittim istersen çıkaralım dedi ben de 1 hafta da bekleyelim dedim tamam dedi zaten zor takılmıştı üzüldüm açıkcası sizn nasıl oldu
tuayyo Mnkksercem valla ben memnunum açıkçası 20-25 gün sürdü kanamam sonra kesildi taktıralı da 6 ay oldu adet görmüyorum birtek ama sanırım emzirmeme bağlı
Mnkksercem tuayyo aa bi umut verdiniz bana umarım çıkartmak zorunda kalmam da kesilir benimde ya ben de emziriyorum
surprizbebe tuayyo adeti kesiyor duyduğum kadarıyla zaten. Hormon bastığı için vucüda. Bütün doğum kontrol yöntemlerinin bi eksisi var
tuayyo Mnkksercem normal bence kanamanın olması sonuçta hormonlarınla oynuyor . Doktorun söylemedi mi normal olduğunu ? Evet adetten kesildim bir tek o kötü yanı var ama bilmiyorum belkide emzirdiğim için kesildi .
Mnkksercem tuayyo yok normal demedi ki çıkaralım dedi ben de 1 hafta daha bekleyelim dedim zordu takılması
annebalim_ Mnkksercem bu kanamaya bağlı agrı sızı varmı canım bende düşünüyorum doğumdan sonra hemen de
oykununanneesi Mnkksercem keşke bakırlı taktırsaydınız ben kasımın 11 inde bakırlı taktırdım bakalım ilk reglimi olmadım daha bekliyorum
Mnkksercem oykununanneesi bakırlı vardı 1.5 yıl o şekilde korundum Sonra hamile olduğumu öğrendim oğlum 2.5 aylık hormonluyu denemek istedim