myangelson Ay KKK asimizi olduk. Şuan farklı bir ildeyiz misafir olarak yaptırdım. Kendi bulunduğumuz ilde sağlık ocağı hemsiremiz 15 gün sonra menenjit vuralım dedi bız de tamam dedik. Buraya geldim 15 gün sonra da menenjit var dedim 15 gün arayla olmaz 28 gün arası olması lazım ikisi de canlı aşı, ya aynı gün ya 28 gün ara dedi. 28 gün ara koyunca da 10 aylık oluyor oğlum menenjit takvimi 9 aylık. Birşey olmaz 2-3 günden dedi ama bu sefer takvim sarkar diye dusunuyorum. Bizim hemsiremiz böyle dedi 15 gün arayla vuralım diye dedim ben eğitimlerde böyle gördüm dedi. Aynı gün vurduramadik buralarda yoktu aşı küçük bir ilcedeyiz. Kendi hemsiremize sordum böyle bir durum varmış diye bu sefer o da hayır vuruluyor dedi 😄🤦🏻♀️ Kısacası 9. Ay ek dozu ve menenjiti 15 gün arayla vurduran var mı? Veya iki canlı aşı arası 15 gün olan var mı bir yardım edin bana 😄
myangelson durbakalim ay ne bileyim öyle dedi hemşire bende hiç bakmadım internete değil mi ki beynim durmuş resmen 😄🤦🏻♀️
myangelson durbakalim ay gerçekten internete baktım canlı aşı değildir yazıyor 🤦🏻♀️ bizim kendi hemsiremiz o yüzden yapılır diyor demek ki ben 15 gün sonra gider söylerim o zaman. Çok teşekkür ederim aydınlanma yaşadım 😄