3 ay 20 günlüğüz yaklaşık 10 gündür saçlarım oluk oluk dökülüyor bunu duymuştum zaten ama saçımı kestim bakım yapıyorum assla azalmıyor yakında kel kalıcam sanki vitaminde kullanıyorum birde saç diplerim öyle bi acıyo ki dokunamıyorum bile saçımı yıkarken resmen acıdan köpürtemedim doğru dürüst ne yapıcaz nasıl atlattınız bu günleri