asoaseasi hayır ya öyle düşünmeyin. Havalar soğudu cidden. Biz de eve kapandık anca haftasonu çıkıyoruz o da eşim var diye. Bahara doğru daha güzel olur inşallah. Hem biraz büyür ayaklanırlar. Ben şuan çıktığımda durmayınca kötü oluyor bebek arabasında bile ağlıyor. Canı istemeyince hiçbir şeye kanmıyor maalesef