0yasemin123 benim ilk kızım 2 yaşında konuştu. Evet 10. Aydan itibaren kelimesi vardı ama Biz anlıyorduk sadece. Otobüs bobo, su hu gibi. Çevre baskısıyla doktora götürdük memur hastalığı olmuş bu çocuk sosyal ortamda büyümemiş ki dedi. Ekran filan da yok yani ilkti hep ilgilendim park, kitap vs. Memlekete tayinimiz çıktı 3 ay sonra bül bül oldu kızım. Her şeyin bir zamanı var her bebek o kadar farklı ki. Anlamasında sorun yoksa takılmayın. Şimdi 2. Kızım 1 yaşında o da aynı anne, abla, attı. 3 kelime. Ama tavuk napıyor dediğimde ya da başka bir hayvanı sorduğumda sesini çıkartıyor. Çorabını, suyunu getir komutlarını yapıyor. Anlıyor ama konuşamıyor misal. Genetik denen de bir faktör var. İçiniz rahat olsun diye söylüyorum dış sesleri duymayın siz de önemlisiniz ve bu söylemler en çok anneyi yoruyor ☺️🌸