Merhaba güzel annelerim kızım 50 günlük ve emzirmede büyük sorun yaşıyoruz. Emerken genzine kaçmalarından mı çok gazı olduğu için geğirirken canı acıdığından mı bilmiyorum ama kızımı koluma yatırıp göğsüme yaklaştırdığım anda çığlıklar içinde ağlamaya başlıyor. Elleriyle kendini geri itiyor vücudunu kasıyor asla memeye gelmek istemiyor. Bugün iki saat açlıktan ağladı en son çekyatta zıplaya zıplaya tutturdum tutunca emiyor ama mesele tutturabilmekte.
Size sorun şu devlet hastanelerinde emzirme danışmanlığı pol. Gittiniz mi hiç. Oraya nasıl gidebilirim nasıl başvurabilirim. Kadın doğuma gidip mi yönlendirme talep etmeliyim çocuk polikliniğinden mi yönlendirme istemeliyim. Daha önce bu birime başvuran ya da nasıl başvurabileceğimi bileniniz var mı?