canmanayvesuyu Huma_kus34 ben 15 senedir falan gidiyorum farklı yerlerde yaşamaya başlayınca farklı farklı insanlara da gittim şu an hiç birini görmüyorum takmayın bu kadar 😂
maysamoms33 Huma_kus34 ben saldım valla kadının görmediği yer kalmadı Allah yardımcıları olsun onların işi de zor 😅
maysamoms33 Huma_kus34 yani bende jiletten agdaya geçmiştim ilkinde oluyor ama bu bebe pudrası var o hafifletiyor agdadan önce sürülürse yanınızda bulundurun yoksa kuaförde benim kuaförümde var acısı yarı yarıya azaldı onu kullanınca
Ozlemyy Huma_kus34 bi kere yaptırınca alışıyorsunuz bende çok utangaç biriyim sonra epilasyona gitmiştim zaten onlar çok umursamıyor her gün gördükleri için rahat ol bence
Kitsu Profesyonel bir yere gidin hata yanlış olmasın. İnanın bakmiyorlarlar bile Cat çat bitiyor hiç gerilmeyin. Onlar için standart bir iş
anonimli En tuhafı da şey ben lazere gitmiştim komple vücut için Ben kıyafetleri çıkarıp uzanıyorum kadın işini bitirince sen rahat giyin diyip çıkıyor Abla zaten gördün göreceğini çıkmasan da olur 😂😂😂😂
oylesinebiri__ Huma_kus34 bikini bölgesi çok acıtıyor 3 yılın sonunda pes ettim ve zayıf olmama rağmen vücudumda varislere bacaklarımda çatlaklara neden oldu doktor kesinlikle Lazer dışında bişey önermem dedi bıraktım ağdayi utanma konusunda düzenli gittiğim yerdi zaten kadınla kanka olmuştuk 😂
anonimli Huma_kus34 sonradan bende gülmüştüm de o an çok utanmıştım 😂😂😂 Bide ben bunu kadının yüzüne söyledim yani😂