NariNariKiminYari olmakta sorun yok olurum da yine olmazsa diye korkuyorum ben birinci ameliyatta sol trafta kemik oturmamis ondan ikinciyi olmak zorunda kaldim kapali ameliyat oldu ama smdi de sol trfta kemik açılmasii oldu orası cökük duruuyor ve rahatsız oluyorum ozele gdemiyorum cok pahalli ayni doktor yapacak yine kapali ameliyat dedi ama yine olmazsa daha kotu olursa diye korkuyorum cvremde korkutuyor daha kotu olursa boyle guzel gerek yok falan diyorlar 7 yıl bitecek ameliyat olali kbb doktoruna oldum adam isinde cok iyi ama bnim burnum olmadi malesef istedigim gibi