Ya benimde 1sene olacak şiş ve kabarik dikişim hatta kırmızı duruyor aslinda ilk başlarda çok iyiydi küçücük bir dikisti 2farkli doktorda muayene olmustum dikisimi cok begenmislerdi sonradan bu hale geldi tekrar dotkora mi gitmem gerek tehlikeli bisey mi yani 2.sezeryan olmazsam böyle kalacak mi