emirmeryem sütünüz varsa eğer mümkün olduğunca memede tutun çenesin zayıf olduğu için emme süreleri 40 dk bile bulabilir doydu sanıp erkenden beslenmeyi bırakmayın. Beslerken uyuduğunu hissettiğinizde topuk sıkma olur gerekiyorsa elinizi ıslatıp ayak el bacak ense yani nerden uyardığını anlıyorsanız uyarın beslenmeyi öğreniyor kasları güçleniyor hem meme uyarıldıkça daha çok süt üretir bebeğinin kokusunu ala ala ten tene temas ederek en iyi ihtimalle eli bile sizin teninize değiyor olsun. Bol su incir tahin gibi gıdalar sütünüzü arttırır ve tabiki uyku. Gündüz güneş gördüğünüzde bebeğin gözüne gelmeyecek şekilde pencereden güneşin vurduğu koltuk olur vs bebeği reflü yatağıyla yatırın gün ışığı etki ediyor ve akşam ışığı kapatmayın. Göbeği düştüyse banyo yaptırın. Sarı tülbent sarı herhangi bir şey kullanmadım ben. Sadece bol bol besle bol bol ten tene göz göze seve okşaya koklaya konuşa vakit geçirin inşallah şifa olur. Sütüm yetmez deme yeter ama sağım yaparak arttırabilirsin eğer memede çok kalıyor çekemiyor diyorsan sağım yapıp yatmadan önce biberonla verebilirsin. Şimdi diyecekler ki biberona alışır ben verdim hiç de alışmadı dediler ki enjektörle ver ki bana enjektör daha tehlikeli gelmişti. Biberonu emziği hiçbir şekilde tutturamadım sonra yani herkesin elinde biberon emzik var ve kurtarıcılar keşke benimkide emzik tutsaydı dediğim çok oldu. Bir kaç mama verdiğim oldu sma confort kullandım 3-5 kere.